درمان برای بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیه با پتاسیم بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیه با پتاسیم بالا

با از دست دادن عملکرد کلیه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شایع به تجربه پتاسیم بالا هستند. لازم است برای مقابله با سطح بالایی از پتاسیم به موقع و موثر به دلیل این مشکل می تواند به عواقب مرگبار منجر شود. حالا وقت آن است در مورد درمان برای نارسایی کلیه با پتاسیم بالا یادگیری است.

بیماران با نارسایی کلیوی باید آگاه باشند که خطرات ناشی از پتاسیم بالا. شما می توانید ضعف، ضربان قلب کند، حالت تهوع، تنگی نفس، ضربان قلب نامنظم، فلج، آریتمی، مشکلات کنترل عصبی-عضلانی و یا ایست قلبی باشد.

اول، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید از مصرف غذاهای حاوی سطوح بالایی از پتاسیم اجتناب کنند. سبزیجات سرشار از پتاسیم شامل سیبزمینی شیرین، اسفناج، شلغم و گوجه فرنگی، میوه های غنی از پتاسیم شامل موز، آووکادو، پرتقال و شلیل. سایر غذاهای غنی از پتاسیم هستند صدف، ماهی روغن، غلات، ملاس، ماست و آجیل.

اگر چه، آن است که به اندازه کافی برای درمان سطوح بالای پتاسیم در رژیم غذایی سالم؟ خب، پاسخ شماره راه دیگری برای درمان سطوح پتاسیم بالا است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. پس چگونه؟ در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری، روش های درمانی طب چینی، از جمله طب میکرو چینی Osmotherapy. حمام پا، حمام درمانی، طب گیاهی چینی خوراکی، تنقیه درمانی و طب سوزنی، و غیره به طور معمول برای درمان نارسایی کلیه با بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. هنگامی که کلیه ها کار دیگر، شکی نیست کهel به طور طبیعی پتاسیم بالا کاهش می یابد وجود دارد.

می توانید درمان طب چینی کمک می کند تا بازگرداندن عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی؟ در اینجا یک مثال قابل قبول در سراسر جهان است. سوهارتو، رئيس جمهور از اندونزی، تمام توابع از کلیه چپ به علت سنگ کلیوی شدید را از دست داده اند، و کاهش کلیه راست. پزشکان محلی توصیه می خواهد از بین بردن کلیه، اما اصرار بر پیدا کردن یک درمان طبیعی به جای عمل جراحی است. در نهایت Meizhong یو در چین است که پزشکان مراقبت های اولیه ژو Enlai یافت. پس از مصرف دارو گیاهی چینی خوراکی برای نیمی از سال، نه تنها سنگ کلیه از بدن برداشته شود، بلکه عملکرد کلیه راست خود را به طور کامل بهبود یافتند.

اگر شما علاقه مند در درمان طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه است و هنوز هم می خواهید به دانستن بیشتر، راه که می خواهید با ما تماس بگیرید را انتخاب کنید، ارسال ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com بیماری کلیوی، و یا ترک یک پیام کم است. قطعا ما شما را در عرض 48 ساعت پاسخ دهید. ما در اینجا خواهید بود مبارزه با این بیماری، همراه با شما، به طوری که ما تنها نیستیم.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 786
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: